opti Garantie & Klachten

Voor 22:00 besteld, Morgen Geleverd - Gratis verzending Nederland & België

2 Jaar Garantie op onze producten

Binnen 30 dagen retour - Gratis retourneren

Neem contact op met onze product specialist voor hulp!

Garantie & Klachten

Garantie


Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijke Basis:
Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.

Meldingsplicht:
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.

Wat wordt gedekt:
1. Fabricagefouten die het functioneren van het apparaat beïnvloeden.
2. Defecten aan de cameramodule.
3. Defecten aan het beeldscherm (indien van toepassing).
4. Problemen met de kabelconnectoren of bedieningselementen.

Wat wordt niet gedekt:
1. Schade veroorzaakt door onjuist gebruik, nalatigheid of het niet volgen van de gebruikershandleiding.
2. Normale slijtage, inclusief slijtage aan de kabel.
3. Schade veroorzaakt door het demonteren van het apparaat.
4. Schade veroorzaakt door water of andere vloeistoffen, tenzij het product als waterdicht is geadverteerd.

Belangrijke Opmerkingen:
- Fysieke, zichtbare beschadigingen aan geretourneerde producten vallen niet onder garantie.
- In het geval dat een defect of beschadiging niet onder garantie valt, of bij onderzoek blijkt dat het product naar behoren werkt, zullen wij EUR 30,00 in rekening brengen voor onderzoek- en transportkosten.

Garantieclaim:
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. Het indienen van een garantieclaim kan door contact op te nemen met onze klantenservice via (+31)015 202 4090 of via onze website.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mittaecom.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Waar ben je naar op zoek?